تفریحات جزیره کیش خاطراتی به یاد ماندنی
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش، جزیره ای در ایران مخصوص گردگشری و تفریحات دریایی، این جزیره از زمان پهلوی دوم قرار بود به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل شود. در این جزیره می توانید بهترین هارا پیدا کنید از بهترین هتل ها تا بهترین غذا ها، اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، حتما به سایت hihotel مراجعه کنید تا هتل های جزیره را بشناسید و با هم مقایسه کنید. در این مقاله می خواهیم درباره این صحبت کنیم که شما به عنوان مسافر چه تفریحاتی می توانید در جزیره کیش انجام دهید.

پاراسل

یکی از تفریحات آبی جزیره است که با چتر انجام می شود و با طنابی به طول 150 متر به قایق موتوری وصل می شوند. هنگامی که قایق با سرعت زیاد حرکت می کند، به تدریج در آسمان به پرواز در می آیید. استفاده از پاراسل به صورت 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره وجود دارد و از سنسن بزرگسال تا کودک می توانند استفاده کنند. مدت زمان این تفریح 6 دقیقه است و شما در این 6 دقیقه بین 150 تا 300 متر از سطح زمین فاصله می گیرید.

قیمت پاراسل برای 1 نفر : 280 هزار تومان

تفریحات جزیره کیش پاراسل

غواصی

غواصی های جزیره کیش بسیرا بین گردشگران معروف هستند، و سالانه ارتفاع زیادی به این ترفیح آبی می پردازند. مرکاز متعددی در جزیره قرار دارند، که این جزیره را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده اند. غواصی بانوان با قایقی مجزا و با مربی خانوم انجام می شود. مدت زمان کل تایم غواصی 1.30 ساعته و مدت زمانی که زیر آب هستید 15 دقیقه است.

قیمت غواصی برای 1 نفر : 300 هزار تومان

تفریحات جدید جزیره کیش غواصی

فلای بورد

وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی شمارا روی هوا معلق نگه می دارد، این کار را از طریق پمپاژ آب انجام می دهد و شما می توانید حرکات نمایشی در دریا انجام دهید. این تفریح برای افراد بالای 18 سال است و مدت زمان آن 20 دقیقه است و 5 دقیقه اول آن آموزش است.

قیمت فلای بورد برای 1 نفر : 400 هزار تومان

تفریحات جدید جزیره کیش فلای بورد

جت اسکی

جت اسکی یکی از تفریحات عامه و همه گیر جزیره است، که به شما اجازه سرعت زیاد و مانور روی دریا را به شما می دهد. هر جت اسکی قابلیت حمل دو نفر را دارد.

قیمت جت اسکی برای 1 نفر : 390 هزار تومان

تفریحات جدید جت اسکی جزیره کیش جت اسکی

پارک آبی اوشن

این پارک آبی بزرگترین بزرگترین پارک آبی روباز کشور است که خانم ها هم می توانند از آن استفاده کنند. امکانات زیادی مانند استخر، سونا، جکوزی و موج سواری دارد. این پارک آبی دارای سیستم گرمایشی در فصول سرد سال است. برخی از وسایل بازی این پارک شامل: پیچالوپ، رالی راید، دینگل و.. است.

قیمت پارک آبی اوشن برای 1 نفر : 314 هزار تومان

 

برای رزرو هتل کیش که نزدیک پارک آبی اوشن باشد، به سایت hihotel مراجعه کنید.

پارک دلفین

در پارک دلفین جزیره کیش شما حیواناتی مانند شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی، پنگوئن، گراز دریایی و... پیدا می کنید. از جاذبه های این پارک، حیواناتی مانند دلفین است که تربیت شده اند و با حرکات موزون خود تماشاچیان را حیرت زده می کنند.

قیمت پارک دلفین برای 1 نفر : 314 هزار تومان

پارک دلفین جزیره کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند برترین و تنها ترین شهر بازی جزیره است، که امکانات تفریحی زیادی را برای کودکان و نوجوانان، جوانان فراهم کرده است.

شهربازی هایلند جزیره کیش

هتل های 5 ستاره کیش

در کیش شما می توانید بهترین هتل هارا پیدا کنید، که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند. در این بخش چند مورد از بهترین هتل ها را معرفی می کنیم تا بعد از تفریح و گردش در جزیره در آنها به استراحت بپردازید.

تفریحات جدید جزیره کیش در هتل ترنج

موارد ذکر شده جز بهترین هتل های جزیره است که شما می توانید برای رزرو هتل در کیش با مشاوران ما تماس بگیرید و اگر می خواهید راجب هر کدام اطلاعات دقیق به دست آورید، به وبلاگ hihotel مراجعه کنید.

سخن آخر

جزیره کیش به عنوان جزیره شادی ها و تفریحات در کشور ما می شناسند. و معمولا مسافران خارجی و ایرانی زیادی به این جزیره سفر می کنند و مشغول تفریح شادی می شوند. به صرفه ترین راه سفر به کیش، رزرو تور کیش است. پیشنهاد می کنیم تور بلند مدت را رزرو کنید. تفریحات جزیره کیش بسیار زیاد است، به طوری که شما اگر یک ماه هم در این جزیره اقامت داشته باشید خسته نمی شوید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: